En paus i stressen



Vilken SKIT vecka detta har varit rent ut sagt.. Eller oturen började nog i lördags när vi var på
bio och min dricka börja läcka ut över mig. Ja sen dess så har mitt humör bara sjunkit och allt som inte
får gå fel gör ju så klart det. Och jag känner mig som en tickande bomb som är redo att explodera när
som helst.. Och trött är bara förnamnet. Kan inte sova på nätterna. Men nu är det inte långt kvar i skolan.
Och jag hoppas bara att jag får lite ordning på slutprojektet imorgon för annars vet jag inte vad jag tar
mig till. Haha kommit till den punkten då man inte vet om man ska skratta eller gråta när saker går fel.

Ska iallafall ta en paus nu och gå och handla något gott att äta innan jag fortsätter med mitt projekt.
Om jag ska orka så behöver jag nog lite mat i magen...


Jag tror allting hade känts lättare om bara solen kika fram =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0