L.ö.r.d.a.g.s.l.y.c.k.a.!!



Så himla skönt med helg.. Imorses när vi vakna så fick jag med mig Christian ut. Blev lite mer
än en timmas promenad upp och ner för berget som ligger här vid oss. Riktigt skönt att komma ut och
röra på sig. Men jag borde tagit på mig mössa för jösses vad det blåste kallt =/ Idag så är det även 4 år
och 5 månader sen jag och Christian blev tillsammans =) Nu firar vi inte varje månad och ingen av oss
är väl speciellt bra på att komma ihåg datum. Ibland kan jag tillochmed glömma av hur länge vi varit
tillsammans eller vilket år vi träffades haha.. Men det blir tacos och bio ikväll iallafall =)





Hoppas ni får en fin lördag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0