Sneak peak på mitt slutarbete..



Vaknade för en stund sen, men är fortfarande helt slut i kroppen. Har blivit på tok för lite sömn
denna veckan. Men har verkligen haft fullt upp.. Och än är det inte över. Men inatt har jag iallafall fått
sova lite fler timmar än vad jag fick natten till fredagen. Då sov jag bara två timmar. Igår spenderade
jag hela dagen, eller aa från typ halv tio till tre i skolan. Och imorgon har jag bokat screenlabet från 9 till 9.
Förhoppningsvis behöver jag inte vara där till nio på kvällen men det återstår att se.

Här är iallafall ett av originalen som jag screentryckt.. Vet dock inte om jag ska låta originalen hänga på
utställningen eller om jag ska visa screentrycken. Det blir en helt annan sak med screentryck och det är
ju screentryck som kommer finnas i en liten upplaga sen som man kan köpa. Hmm.. det återstår att se..








Kommentarer
Postat av: Bumbi

Snyggt jobbat!!

2012-05-13 @ 21:28:47
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Jättefint!! :)

2012-05-14 @ 20:31:57
URL: http://sofiasinredning.blogg.se/
Postat av: william

så vackert:DDD



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Så himla snällt:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "If only this would be a Dream" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-16 @ 10:46:18
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Turid

Vilken fin! Den skulle jag vilja köpa:-)

2012-05-18 @ 08:18:48
URL: http://travelandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0