Att hitta en plats...

 

Dag som natt har jag letat och letat och letat lite till..  Att hitta en plats för en bröllopsfest har inte varit så lätt.
Speciellt inte när mina krav är ganska höga. Och man enligt någon här hemma (nämner inga namn) måste tänka
på vad det kostar. Fast samtidigt är det nog tur att Christian drar ner mig på jorden då och då. För nu tror jag
verkligen att jag har hittat en perfekt plats utan att bli helt rånad på köpet. Visst, stället har kanske inte "allt" men
vissa små saker går ju alltid att lösa. Än så länge känns lyckan total. Hade kikat på det tidigare, men missat det
helt. Som tur tipsa en vän om det igen idag.. Så imorgon ska jag ringa =)
 
 
Nu vill jag bara att det ska bli morgon. Men hur ska jag kunna sova inatt?? Tänk om det verkligen blir det stället..
 
 
 
 
 
 
 
 
Längtar..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna - nygift i Kanada

Lycka till med bokningen och planeringen av bröllopet. Det är såå härligt att planera bröllop. Nervöst och pirrigt men roligt. Jag gifte mig förra sommarn med min kanadensare. Vill du ha lite inspiration, titta gärna in på min blogg.

Lycka till med allt

Hanna, Kanada

Svar: Tack så jätte mycket =) Ja det är verkligen nervöst och det är med att hitta en plats är inte det lättaste när man vet precis hur man vill ha det hehe.. Åå vad härligt, ska absolut kika in =)
theresreiman.blogg.se

2013-05-29 @ 06:16:42
URL: http://exiback.blogg.se
Postat av: Mathilda

Nå hur gick det med bokningen och vilken plats är det? nyfiken!

Svar: Det har gått bra men kommer snart skriva mer om det i bloggen =) Så håll ut =)
theresreiman.blogg.se

2013-07-15 @ 15:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0