Botaniska

 
 
I fredags efter jobbet blev det en kvälls promenad genom Botaniska med min kusin. Min kusin ville fota
lite och jag hade också med kameran. Dock så dog min, så allt för många kort blev det inte. Men eftersom jag
helt och hållet har missat Botaniska så var jag nog mest inne i att se mig omkring. Fråga mig inte hur jag har 
kunnat missa Botaniska. Men det är nog det bästa med Göteborg, man kan helt enkelt inte tröttna på den här
stan, för det finns alltid något nytt att upptäcka.
 
 
 
 
 
 
Och på onsdag ska jag dit igen om vädret inte blir på tok för tråkigt.
En liten sen morsdag present eftersom jag inte kunde fira henne igår =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0