Jag somna...



Sten somna i soffan efter maten idag med älsklingen bredvid.
Han sitter forfarande & spelar något krigs spel på tv..
Fattar inte hur jag lyckas somna i sånt oväsen, men jag kan nog sova genom det mesta.
Riktigt slö är jag nu... Magen bråkar och jag känner mig lite grinig.
En sån dag då det inte spelar någon roll vad jag gör.
Äter jag inte får jag ont, men äter jag får jag nästan ondare.
Lite pest eller kolera där...
Men har ju gått ganska bra ett tag så det är väl klart att det ska bli värre igen.
För inte fan får turen stå på min sida allt för länge, det har allt gudarna sett till.



Vem kommer inte vara vaken i natt då om inte jag, surt sa räven men men..



Och nu kände jag för att skriva på tok för möe... Men det är inte värt.

Så säger godnatt om jag inte skriver mer sen.



Kommentarer
Postat av: Bumbi

Usch, att du aldrig bara kan få må bra! Hoppas det går över snart i varje fall<3

2009-12-29 @ 23:32:27
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0