HELVETETS DAG & ÅTERFALL!


Japp,rubriken stämmer väldigt bra in på min dag!
Så jävla grinig idag & allt e skit & inget e bra & nu sitter jag här med
ett STORT GLAS COCA COLA.. Ok då glaset e litet men det e fan cola i
det vilket fall som helst.....
Jag som har varit så förbannat jävla duktig & slutat att dricka cola..
Men dagar som denna kan jag behöva ett glas lr två för att lugna ner
mig.. Lr va fan, jag kommer dricka upp hela flaskan....
& på det tänker jag fan göra vitlöksbröd ikväll...

& jag ser att jag fått fler läsare =P

Men bara för det tänker inte jag vara trevlig om ni trodde det!
Ne för jag har en dålig dag & behöver få ut min ilska på något
sätt.. Så istället för att gnälla hål i huvudet på min kära kille
så tänker jag skriva av mig...
& om inte detta passar mitt herrskap & ni tycker det e tråkigt
att läsa om mitt gnäll, ne men då e d ju för fan bara att låta
bli att läsa skiten.. Lr hur...

Kan ni isf komma tillbaka någon annan dag när mitt humör
har blivit bättre & jag inte vill spy på varenda jävel.

/TC

Kommentarer
Postat av: Madde

Hör verkligen dig säga alla dessa meningar :)

<3

2009-02-18 @ 19:57:07
URL: http://madelenec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0