. . . . . . . . . . . .


Christian har gått & lagt sig & jag e vaken som vanligt... E ju helt slut i kroppen men inte
så trött än så att jag känner att jag kan somna.. Sen så hatar jag verkligen & gå & lägga
mig när man e täppt i näsan.. Får sån jävla panik när man inte kan andas.. Nässprayen
hjälper inte speciellt mkt nu heller.. Går jag & lägger mig så kommer jag antagligen bara
vakna upp sen & må ännu sämre... Jävla skit vad jag hatar att va sjuk =( Det suger
verkligen... Finns så mkt man vill göra.. Men man orkar inte göra nåt annat än att bara
sitta & go . . & hur kul e det på en skala? Inte alls kul... Visst, satt mest & glodde innan me
men då slapp jag kämpa för att kunna andas & ville jag göra nåt så fanns det iaf ork..
Fy fan vad jag gnäller... Men börjar bli riktigt duktig på det iaf =P

/TC

Kommentarer
Postat av: saanjic

gud vilken fin sida du har gjort dig gumman!!! hur mår du ?*

2009-03-05 @ 09:55:51
URL: http://saanjic.blogg.se/
Postat av: MAdde

Du ska sluta använda nässpray så funkar det när du verkligen är i behöv av den ;)

2009-03-08 @ 16:44:16
URL: http://madelenec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0