Godkväll =)


Haha snacka om att mitt humör svänger =P  Varit på riktigt bra humör idag men sen sket
det sig totalt... Trodde ju älsklingen skulle väcka mig när han kom hem från skolan. Men
nepp, det vågade inte han!! Så nu har jag lyckats sova för länge =( & vaknade då på helt
jävla fel sida hehe. . . . Men huvudvärken e borta nu för stunden & nu när jag börjar vakna
till så börjar mitt humör bli bättre igen... Men men... Träffade ju min mor idag, vi gick runt
en sväng & sen fika vi lite... Köpte även nya leksaker till Bebis, men än så länge verkar
dom inte va roliga =/  Är väl mkt roligare att kasta runt sitt lilla hus & driva mig till vansinne
kan jag tänka mig.. Men får se sen inatt om dom hjälper... Sen har jag ju inte gjort så möe
mer eftersom jag sovit =/ Men ska ta & röja undan lite här nu,för imorn kommer Sandra =)






Bebis leksaker =)

/TC




Kommentarer
Postat av: Em

Hej :) Har du haft en bra kväll?

2009-03-10 @ 22:22:04
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godnatt :D

2009-03-10 @ 22:34:30
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0