Önskar jag kunde


skriva vad jag känner..
Men jag vet inte vilka som läser & vissa saker går inte att nämna hur som helst.
Man måste hela tiden tänka efter..
Men finns så mkt som jag skulle vilja säga nu lr skriva av mig bara.
Men det går inte...
Hade varit skönt om man bara för en dag fick vräka ur sig allt man hade inombords.
Utan att behöva tänka på konsekvenserna....
Men livet funkar inte så... jag funkar inte så..
Tänker hela tiden på andra...
Men ibland undrar jag... Varför i helvete tänker jag på andra??
Varför i helvete kan inte vissa människor tänka själva?
Varför ska jag hitta ursäkter åt andra?


För äckligt jävla mesig har jag blivit.....
Vissa kanske skulle kalla det att jag e för snäll...
Men dom rätta orden e att jag har blivit för dum.
Att tro att det hjälper att vara snäll e skit snack..

Jag säger nästan aldrig emot..
Orka aldrig ta snacket.
Låter lögnerna svepa förbi.
Ler , men ser hur det igt ligger till.


Jag vet att jag bara förlorar på det själv...

Önskar jag kunde skriva av mig & säga hur jag känner.
Om allt mellan himmel & jord.
Men så funkar det inte....


& har inte skrivit ner något av det jag ville igt...
Men ibland går det inte att skriva allt....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0