Ensam hemma



Älsklingen drog hem till Lidköping imorses... Så nu är man ensam hemma.. Buhu =( Ne så farligt är det inte hehe.. Men första natten själv i denna lägenheten tror jag? Känns så iallafall... Mitt minne är fan inte på topp asså... Brukar ju i vanliga fall vara jag som åker ifrån min älskling.. Men inte denna gången. Min tur att sitta hemma med Bebis och uggla.. Dock är jag så jävla mörkrädd så får väl se hur detta går.. Jag tror att jag kommer vara vaken hela natten för att jag inte kommer våga sova själv. Eller så somnar jag i soffan med tv på hehe.... Blir en väldigt lugn kväll iallafall.



Eller??



när katten är borta så dansar råttorna på bordet =P



Kommentarer
Postat av: Bumbi

hahaha, det där kortet är verkligen så jävla bra!!

2009-11-29 @ 14:38:00
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0