Jag vill med ha snö!!!!!!



Men eftersom man bor i göteborg så lär det väl dröja innan jag får se någon snö alls (om d nu har snöat i göteborg och jag bara inte vet om det så är det bäst att låta mig vara ovetande om det)... Känns som alla har snö iallafall utom vi.. För hur mysigt är det inte med snö? Jag vet, man klagar likt förbannat när den väl kommer men det gör man med värmen med, så spela roll.. Vill iallafall ha snö just nu...


Hade tänkt att göra kakor förut, men pojken hann före.. Gick ju ganska smidigt, så ska nog baka fler gånger hehe.. Gjorde kolakakor, blev väl sådär.. Men bättre lyckat nästa gång =) Dom gick iallafall att äta..





Nepp en kopp te & en kaka nu tror jag..




ge mig snö!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0