Nu vet jag!


Att städa hotellrum är väl inget för mig.
För rent ut sagt, FY FAN vilket slitigt jobb.

Fick hoppa in och hjälpa till lite idag, men det var ju både första och sista
gången hoppas jag. Jävligt duktigt av alla människor som gör det dag ut och dag in.
Jag skulle aldrig orka! Stensomna när jag kom hem och vakna nyss..

Men nu har man ju testat på det med =) en erfarenhet rikare.
Skulle kanske inte skada om fler testa på.
Nästa gång jag sover på hotell så lär ju inte jag klaga om jag ser lite smuts.
Sen vad man anser vara lite smuts är väl olika från person till person.


Men ligger det en liten brödsmula på golvet så tänker jag inte gnälla =P


Ne seriöst, det var fan inte lätt..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0