Blev ingen film ikväll



tar filmen imorn stället...


Fastna framför American pie 2 istället.. tycker fortfarande att den filmen e grymt rolig...
Iallafall när man inte sett dom på ett bra tag. Men så är det väl med många filmer.


Ser väl inte direkt ut som jag lyckats somna än... så det kommer bli så härligt imorgon
när jag ska upp tidigt och tvätta... Och kommer nog inte somna än på någon timma heller..
Jag kommer nog lyckas ta mig upp men sen om jag kommer att lyckas förstå mig på våra
tvättmaskiner från stenåldern när jag fortfarande är nyvaken är en annan femma..

Så önska mig lycka till med tvätten... för helt ärligt ser det inte lovande ut.


Och nu till något helt annat...
Ni vet sån där jävla skit som finns på facebook, dagens kort eller vad det nu kallas..
ni vet vad jag pratar om iallafall...
En kompis fick ju fram ett för jävla snyggt kort idag iallafall.

Så till Sandra, TACK SÅ MYCKET FÖR ATT DU PÅMINNER MIG OM VARFÖR JAG INTE SKA
DRICKA ALKOHOL!!!!!!



JA, ni ser ju själva




Kommentarer
Postat av: aa

Skit fin blogg asså!! :> Och jag ville också bara säga att du kan ju kolla gärna min blogg också för just nu har jag frågetime på min blogg då du kan fråga vilken fråga som helst! och jag svarar helt ärligt ;)

2010-01-16 @ 04:54:49
URL: http://mexxpexx.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha men de va kul ;)

2010-01-17 @ 09:33:04
Postat av: Sandra

just de ja, denna bilden är ju inte till för att du ska bli nykterist ;)

2010-01-17 @ 09:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0