För uppskrämd för att sova.



Sitter riktigt som på nålar här hemma just nu.

Maria och Carro kom in till göteborg för att hålla mig sällskap ikväll, riktigt trevligt =)
Dock gick vi och hyrde skräckfilmer (3 st men han bara se en). Fast Maria var mer
skrämmande hehe, blev livrädd så fort hon skrek till.

Filmen var väl ingen höjdare (vet inte vad den hette)..


Men sen var dom tvungna att åka och lämna mig helt själv...
Så nu känner jag mig så där lagom uppskrämd.


Älsklingen är ju inte hemma. Och har jag väl börjat skrämma upp mig själv är det
sjukt svårt att sluta.. Någon som har något bra tips?!? kommer ju aldrig kunna sova
inatt haha..

Är ju inte trött heller...



Nu hade det inte varit fel att ha älsklingen hemma...


Kommentarer
Postat av: Saanjic

vad vackra ni är, man blir nästan kär , i kärleken...av att se de fina kortet på er!!! ja åker t gbg på torsdag? har du lust att ses??? puss

2010-01-25 @ 17:39:28
URL: http://saanjic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0