Hej hopp....


inte klar med naglarna än då jag fastna med annat!
mitt liv är bra ironiskt ibland, om ni bara visste =P




Som sagt (eller skrivit rättare sagt) så har jag pysslat med annat ikväll... Varit en väldigt lugn kväll. Och ett roande samtal med Carro... Får se om den människan kanske tittar förbi imorn?! Vore roligt då vi kan skratta mer åt allt..
Fortfarande super mätt sen middagen men nu är jag iallafall lite piggare.
Bebis har varit väldigt livlig hela kvällen, både bra och dåligt... Då vi inte har något som kan skärma av till köket så måste man ha extra koll... Vilket inte alltid är lätt att ha då han är en snabb liten kanin...
Så tills vi har hittat en lösning får han springa fritt i hela lägenheten, sen är tanken att bara ha honom i köket.
Men fördelen är väl att han kanske sover mer i natt..

Ne blev sugen på att måla klart naglarna nu... kanske det kommer bilder senare om inte imorn annars!





Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

tack desamma. göra nå kul imorrn? själv ska jag sova nu kraam

2010-01-05 @ 23:13:41
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0