Myspys



Inget jävla myspys här inte... älsklingen har läxor eller nåt i den stilen...


Tog mig faktiskt en promenad förut... Kändes som det var sjukt länge sen, fast det är nog bara mitt minne som spökar.
Men SATAN vad möe snö det är ute..
Ja, när man lever i en bubbla så tänker man inte så mycket på vad som händer runt omkring.

Men det var roligt att gräva sig fram genom snön, för det var nästan så det kändes.

Dock höll man ju på att frysa ihjäl där ute..
HÄR ÄR DET FAN INGEN SOMMAR INTE....


Men en eller två koppar te senare så var man nästan tinad igen..

Älsklingen var söt och kom hem med två ostburgare förut med,så nu är jag mätt för stunden.
för nakdelen med mc donalds är ju att man snabbt blir hungrig igen....

Men det är för jävla gött ibland.



Men nu ska jag nog slänga mig i duschen strax, för är ju inte något jävla paradise här inom hus heller
skulle jag vilja påstå...








Kommentarer
Postat av: Maria

Man fryser ju så fort man kollar ut nästan men samtidigt är det skönt att komma ut lite. Vi har hund här hemma så vi får lite push att gå ut :P

2010-01-07 @ 20:51:01
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0