Och så gick det utför





Lite underligt hur allt kan vända så fort..
Även om inte min dag startade på tipp topp så har det sakta men säkert gått utför idag.
Lite så det känns iallafall....


Ibland har man ju såna dagar då inget riktigt vill sig.. och till slut blir man trött för minsta lilla.
Känner ni igen er? Klart ni gör.. Jävligt dum fråga...


Så idag är en sådan dag då inget känns riktigt bra, och ju längre in på dagen man kommer känns
det jobbigare... Tankarna far runt i huvudet på en och till slut känns det inte som man kan tänka klart.
Det är tur att man har vänner då som man kan prata med, någon som kan hjälpa en att få klarhet i saker
när man själv inte riktigt fungerar. Så pratat i telefonen har jag väl gjort i stort sett sen jag vakna, hehe känns iallafall så...


Men jag får hoppas att morgondagen blir bättre..

För idag tänker jag ha en riktigt jävla dålig dag,eller det har jag ovsett om jag vill eller inte.
Men jag tänker bara vara...




skönt att det inte finns massa måsten idag,man får se det positiva i det negativa.
inte för att jag känner mig positiv alls idag...



Kommentarer
Postat av: Emmelist

jo dom ser lite farliga ut ... men det är det som är meningen :D killer heels! :P



vad gör du ikväll?

2010-01-09 @ 17:46:58
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Maria

Man måste tillåta sig själv att ha dåliga dagar ibland men det är inte kul..



Hoppas du får en bättre söndag! :)

2010-01-09 @ 18:14:06
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vad fint hår du har =)

2010-01-09 @ 20:30:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0