Så var man hemma till 2000 talet igen



Kom nyss hem från min far...
Väldigt skönt att vara hemma... borta bra men hemma bäst?


Höll ju på att bli tokig där borta när internet sega som fan haha..
Ne så farligt var det inte...


Men är det inte sjukt hur bortskämda vi är igentligen??
Jag menar, bara för att internet sega lite (läs förbannat möe) förut så blev jag värsta
gnällig haha...


Ne ibland har man det nog lite för bra.... så det blir mindre bra om ni förstår vad jag menar!



Härligt att vara hemma igen...

Och vet ni vad???
eller det e ju klart att ni inte vet...

Men iallafall... Jag har en kamera igen tjohooo!!!!!!
eller det har väl jag alltid haft men...

Jaja,skit samma...
Kommer bli massa roliga foton =) eller roliga och roliga..


Men ni fattar, mer foton!!!!


ps,såg bland kommentarerna att några undra över tacogömman, så kommer strax lägga upp receptet
här på bloggen. Blir lite rörigt att skicka det som kommentar till er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0