Sådå, då var man nästan vaken



Eller jag är vaken men det känns tungt i dag...

Inte för att jag drack igår eller något, utan nog mest för att jag somna så sent.
När älsklingen kom hem i natt så började han kolla på någon krigsfilm, men han sten somna.
Sen av någon konstig anledning satt jag och titta klar på filmen.

Jag som inte ens gillar krigsfilmer..

Dom sprang ju bara runt och sköt och knulla horor..  Vad är det för film liksom...

Ne tacka vet jag skräck, och då menar jag inte såna där jävla tramsiga filmer där
någon springer runt i en mask och styckar skrikandes blondiner med jätte pattar..


Men till något lite mer barnvänligt, eller barnvänligt är väl knappast det rätta ordet.
Jag ska till ikea en sväng sen med Carro...


Ne idag känner jag mig för jävla trevlig, bäst att sluta skriva känner jag.



Ha en trevlig söndag ni som läser

 

 


Kommentarer
Postat av: Maja Svensson

trevlig söndag på dig med :)

2010-01-17 @ 13:15:52
URL: http://endastmaja.blogg.se/
Postat av: Sandra

åhh ikea :) ska du köpa nått sköjj?

2010-01-17 @ 14:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0