Pole Dance



Så då är man äntligen hemma. Blev en liten tripp med två av tjejerna från
gruppen efter träningen till järntorget...

Men jag lovade ju nästan er kort, blev inga kort på mig när jag klänger i
stången för glatta livet.
Men det kommer tids nog ska ni få se..

Däremot får ni detta så länge =)


Studion


Patricia huvudinstruktör
Henne hade vi idag.


Efter varje gång vill jag alltid träna mer!!
Jag hade ju tänkt försöka att träna två gånger i veckan.
Men vet inte riktigt hur det ser ut framöver nu..
Men det återstår att se, sluta träna tänker jag inte iallafall!











Kommentarer
Postat av: Sandra

du kommer å steka på stångar sen :D

2010-05-29 @ 08:02:23
Postat av: saanjic

fan va kul de ser ut... vill oxå lära mig, du får lära mig de sen gumman

2010-05-30 @ 23:04:53
URL: http://saanjic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0