Hur är det möjligt?


Helt ärligt så börjar jag bli lite smått tokig..
Jag tycker att jag rensar och städar mest hela tiden.. Eller ne, nu ljuger jag.
Men ändå..
Behöver verkligen en byrå till. Får inte plats med allt =( buhu..
Sen är det jävligt dåligt med garderober i denna lägenheten vi bor i, jävligt surt.
Men inte möe att göra åt. Så ikea nästa helt enkelt... Lr aa inte idag kanske
men måste dit snart.

Kollat runt på dom vanligaste sidorna, ikea, em, chilli...
(och till och med jysk.. men där köper jag inget mer än ljus i första taget igen).
Men finns det fler sidor? Om du vet någon bra sida så kan du la slänga in en
kommentar med adressen till sidan.. Vore jätte snällt =)


Funderar på denna från ikea, men är lite osäker.






Kommentarer
Postat av: louice

Kolla in www.store.se dom kanske kan ha något?

2010-09-22 @ 23:03:38
URL: http://louicel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0