En lugn kväll

 
 
Här händer det inte allt för möe just nu.. Blev lite spontan shopping på rusta när älsklingen kom hem från 
jobbet. Blev nya sängkläder och gardiner. Men jag har inte bestämt mig än för om gardinerna passa så bra här hos
oss just nu. Får se hur det känns imorgon i dagsljus antar jag. Annars sitter man här och önskar att man också
hade varit på Formex idag. Att man ställde ut på Stockholm furniture fair tidigare i år känns nu som evigheter sen.
Men nästa år ska jag allt se till att komma iväg till Formex.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Hur har det gått med pallen? Nåt som ska tas i produktion?

2012-08-17 @ 09:34:15
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0