Ett litet kvälls inlägg

 
 
Ville mest kika in för jag såg att ni blivit några stycken som följer min blogg =) Även om ni kanske inte är
så många så är ju det bättre än ingen, right? hehe.. Ne men blir jätte glad =) Själv använder jag mig inte av
bloglovin. Men tänkte att det kanske vore bra att ha en liten knapp så ni lätt kan trycka på ifall ni vill kika tillbaka
här. Jag vet ju själv att det är inte alla gånger är så lätt att hålla koll på alla bloggar man kanske läser.
 
Iallafall, super kul verkligen att ni vill följa bloggen =) Lämna gärna en kommentar oxå om ni inte är
allt för blyga =P .. Brukar alltid kika in hos er som kommenterar.
 
 
Tända ljus här hemma nu. Kom hem för ett tag sen och blev en sen middag idag.
Så nu ska resten av kvällen tillbringas i soffan. Imorn får ni förhoppningsvis se ett
nytt betong pyssel om det torkat vill säga.
 
 
Hoppas ni fick en fin start på veckan!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du borde verkligen börja använda dej av bloglovin.. Det är super och underlättar en del :) Så missar jag inget av dina inlägg.. som exempel :D

Svar: svarade på din blogg, men om det verkade krångla lite så du får hojta till om du inte kan se något svar =/
theresreiman.blogg.se

2012-08-06 @ 22:20:21
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0