Grått i sovrummet

 
 
Köpte ju ny sängkläder igår. Var upp tidigt imorses och tvätta dom så jag kunde bädda om. Men när jag var i full
gång med att fixa och dona så upptäcker jag att det var ett tryckfel på ett av påslakanen. Så sjukt störande. Så det
var ju bara att gå och byta. Kanske inte så farligt egentligen men det senaste har jag haft sån sjuk otur så jag
både skrattar och gråter om vartannat.. Börjar känna mig riktigt trött och helt tömd på energi. Så det ska bli skönt
sen ikväll att krypa ner i en nybäddad säng. Christian får dock va utan täcke och kudde för det nya vi fick har inte
tvättats än höhö...
 
 
sängkläder köpta på Rusta
 
Eller jaa, eftersom han är så snäll och lagar middag åt mig nu så
kan han väl få låna lite av mitt täcke =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så himla retligt när man upptäcker ngt fel på det man just tänkt använda. Ihh! Men men, det verkar ju ha löst sej och snart kan du kanske ha båda sängarna bäddade med samma täcken :)

Hoppas du får en skön helg!

2012-08-17 @ 20:47:08
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se
Postat av: Turid

Trevligt! Men tvättar du nya sängklder innan du använder dem?

Svar: Aa det gör jag, tycker dom är så sträva eller vad man ska säga precis när man köpt dom.. Sen så är det massa kemikalier i nya tyger o sånt som jag vill tvätta bort..
theresreiman.blogg.se

2012-08-17 @ 22:24:29
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0