O.n.s.d.a.g

 
 
Idag kändes det verkligen som min otur har vänt.. Positiva samtal och så hände något helt otroligt verkligen.
Jag har super länge varit sugen på ett gammalt linneskåp. Mest för att vi behöver mer och bättre förvaring hemma
hos oss. Nu har väl jag inte letet precis för ja, det finns inte så mycket plats kvar här hemma. Men så träffa jag
på vakmästaren idag, och så ville han visa några skåpluckor nere i källaren. Där nere står ett gammalt vitrinskåp
med tre dörrar var av mittersta är en glasdörr. Så när jag fick syn på det kunde jag inte låta bli att påpeka vilket
fint skåp det stod där. Var på han frågar om jag vill ha det. Ööö JAAAAAAA!! Man tackar ju inte precis nej i det
läget. Tydligen hade någon annan velat ha det men aldrig hämtat det. Så om jag tog upp det från källaren idag så
var det mitt sa han.
 
Så när Christian kom hem så kan ni ju gissa vad han fick göra. Hjälpa mig och få upp det, och det var ju lättare
sagt än gjort. För det var minst sagt tungt. Men nu står det här hemma och i helgen ska det köpas färg. Om jag
hinner så får ni se bilder på hur det ser ut imorgon, annars kanske det kommer till helgen. Före och efter bilder är
ju ett måste! Men kommer nog dröja innan det är helt klart.

Ne nu blir det strax sängen här. Är ju en dag imorgon också...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Vad roligt att ni fick upp det, och roligt med ett renoveringsprojekt!
Jag brukar använda Häftgrund V från Nordsjö, den är jättebra! :)

2012-08-23 @ 09:34:53
URL: http://sofiasinredning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0