Att gå ut eller att inte gå ut?

 
Det är den stora frågan just nu.. Är ledig idag och kan luta mig tillbaka om jag vill. Men lite julklappar behöver
inhandlas. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska bege mig ut i kylan eller sitta inne med en kopp te och se
ut på snön. Tror dock att jag tar mig i kragen och åker in till nordstan. Även om jag inte är allt för sugen på att
trängas bland allt folk.
 
 
 
 
Hoppas ni får en underbar dag vart ni nu än bor.
Om ni har snö kaos så tycker jag ni ska passa på att njuta ändå.
Bland alla måsten här i livet och även om det känns skit rent ut sagt.
Tänk istället så här.
 
Ni kan inte göra något åt vädret hur mycket ni än vill.
Så passa på att njut och försöka att ignorera alla tankar
som stressar upp er.
Vi människor stressar nog så det räcker och blir över.
 
Ärligt talat, hade jag varit insnöad och det hade varit sjukt farligt att bege sig ut.
Ja då hade jag skitit i både jobb och hela kittet. För inget av alla "måste" är värt att riskera sitt liv för.
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Tack:-) Din tavla har ju fått sin givna plats! Kollar på den varje dag:-). Får man se lite bilder från ditt vita skåp snart? Är ju så nyfiken och är fortfarande lite sugen på ett eget:-)

Jättefina bilder på dig och ringarna förresten:-)

Svar: Jag hade faktiskt tänkt att försöka ta lite bilder idag =)
theresreiman.blogg.se

2012-12-07 @ 09:51:57
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Josephine Einarsson

Tycker din blogg är fin!!

2012-12-07 @ 10:50:04
URL: http://photomemorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0