some pictures

 
Försökte foto skåpet idag.. Men jag var ute försent. Bilderna blev inget bra alls då solen lyste helt fel. Så får
försöka mig på det en annan dag istället..
 
 
Bjuder istället på lite detaljer från skåpet.
(skåpet är förövrigt inte helt klart, det måste verkligen målas EN GÅNG TILL suck
och även lite andra saker ska småhandlas till de)
 
 
 
En tomte har iallfall hittat dit =)
 
 
 
Och så även en ljusslinga med stjärnor.. Eftersom vi inte firar jul
här räcker det gått och väl med lite mindre pynt.
Längtar dock som en tok tills vi kan flytta till större och jag kan gå helt bananas med pynt!
 
 
 
 
 
 
 
Och sist och även minst så har äntligen våran första tassel flyttat in här hos oss.
Perfekt till nyckeln så den inte så lätt kommer bort.
 
 
Hoppas ni får en super mysig helg..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Fint! Jo såhär års måste man nästan fota före kl 14 för att få till hyffsat ljus. Är tofsen från Day eller Tine K kanske? Har sett en liknande där. Hade också som idé att ha en sån på skåpet om jag haft ett skåp:-) Fint!

Jobbar du kvar på ditt jobb från i somras? Kanske ta en fika i stan någon dag om du är ledig?

Svar: Aa jag får nog fota tidgare än så i köket för det ligger så himla dumt till.. Ne den hitta jag i haga i en inredningsbutik. Kommer inte ihåg vad den heter men ligger på ett hörne =) Jo jag jobbar kvar och nu till jul är det en hel del Känns inte som jag är ledig nu förens den 24 dec =/ Kanske kan ta det ibörjan på nästa år. Tror inte mitt schema kommer vara lika stressigt då =)
theresreiman.blogg.se

2012-12-08 @ 16:50:11
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0