Bättre sent än aldrig!

 
 
Blev ett sent inlägg idag.. Men min kära mor kom på besök. Drog med henne till en second hand butik och lite
andra affärer. Ni ska få se vad jag hitta imorgon =) Sen behövdes lite ärenden göras. Mötte även upp ♥ när han
sluta jobbet. Men nu är man hemma igen och just nu sitter jag och funderar lite på ett pyssel samtidigt som jag
kikar på Ernst. Vet dock inte hur jag ska lösa det här pysslet men jag lovar att om jag lyckas så ska ni få se =)
 
 
 
 
Hoppas ni haft en fin torsdag =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ska bli spännande att både se fynden OCH pysslet.. :D

2012-07-19 @ 21:39:12
URL: http://hantverkaregatan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0