Vem har rätt?

 
Igår blev det en ju en sväng till second hand butiken. Gick mest dit för att jag ångra att jag inte köpte en vas
när jag var där sist. Men den fanns ju såklart inte kvar. Iallafall så hitta jag små små nya vaser som kommer bli
perfekt att ställa ut på bordet om man ska duka för någon middag.
 
 
Men när Christian kom hem igår och fick se mitt fynd utbrister han..

Christian- Men har du köpt shotglas??!!??
Jag- Ööö NEEEEE!!!!
Christian- Jo men det här är ju shotglas!!!
Jag- Neee det är det inte alls för dom stod vid vaserna!
 
Och så fortsatte det så en stund.. Men nu till den viktiga frågan, VEM HAR RÄTT??
Dom är inte så stora som dom kanske ser ut på bilderna.
 
 
 
En sak är ju väldigt säkert iallafall, jag tänker
då INTE shota ur dom!!
 Haha..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Hjärtat din kille har rätt, det är shootglas, ja har likadana :)

Postat av: Turid

Tycker de var jättefina! Passar ju fint som sm blomvaser:-)

Svar: Tack. Ja precis, är det jag tänkt ha dom till =)
theresreiman.blogg.se

2012-07-20 @ 18:18:41
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Ola Ö

Hej Theres har du köpt samma snaps glas som jag har.
;)

Svar: Haha jo jag har fått höra detta =)
theresreiman.blogg.se

2012-07-20 @ 20:40:39
Postat av: johanna

jag skulle defenitvit använda dem som vaser, så härligt med allihopa i en hög på bordet, och kanske lite ljuslykor. kram j

2012-07-30 @ 12:39:05
URL: http://johannadekorerar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0