Saturday

 
Vilken dag... Sovit bort det mesta av dagen då jag inte fick en blunds sömn inatt.. När jag skulle lägga mig igår
så fick jag så fruktansvärt ont i höger sida av huvudet. Efter ungefär en timma stod jag inte ut mer. Har ju migrän
men det här kändes som något helt annat. Så ringde 1177 och dom sa till mig att ringa 112 och 112 sa åt mig att
åka in.. Så halva natten spenderades på akuten. Sköterskan missade och ta prover och undersökningen läkaren
gjorde gick väl inte som den skulle. Men jag var på tok för trött för att stanna kvar och bråka med dom om det.
Var ju så sjukt trött så visste inte vart jag skulle ta vägen.. Haha märks att man börjar bli gammal, orkar inte vara
uppe fram till morgonen längre.. Så åkte hem och sov.. Känner mig helt slut idag och huvudet känns extra tungt.
 
Men med lite mer sömn inatt så borde jag nog känna mig utvilad och redo för morgondagen =)
Imorses när jag kom hem funderade jag på om jag skulle skita i och sova och ta tag i dagens måsten och jobb.
Men en fin vän påminde mig natt om något extra viktigt och det är att man måste ta hand om sig själv.
 
 
 
Nu ska jag bara mysa med min fina älskling och ta det lugnt.
 
Hoppas ni får en fin lördagskväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0