Tända ljus och massa te

 
 
Sitter här i soffan och dricker på tok för mycket te..  Tänt massa ljus och skriver ner mitt schema inför dom
kommande veckorna samtidigt som jag lyssnar sönder The Deans List - Dear Professor... Borde göra alla måsten
här hemma. Men Christian beordra mig att ligga i soffan idag. Känner mig fortfarande inte kry. Febern kommer och
går men förkylningen vill inte riktigt bryta ut. Så det bästa är väl att vila idag.. Dammråttor kan jag jaga en annan
dag.
 
Och imorgon blir det ingen vila för då ska jag åka till kusinen som ska fotografera.. Självklart kommer ni få ta del av
resultatet. Men det dröjer lite =)  Tycker det är så himla roligt att hon kommer vara med från början till slutet =)
Ska ladda kameran så kanske även jag kan få till några bilder och lite behind the scenes bilder. Dock inget
avslöjande hehe.
 
Så himla mycket framöver.. Som det inte är nog med att det är jul och allt.. Tur att det mesta bara är roliga saker.
Sen vet jag inte om det kommer bli ändringar framöver heller.. Det återstår att se. Blir det inte det så blir jag inte
ledsen för det..
 
Skriver mest i gåtor just nu haha.. Men så är det.. Vad jag gör om dagarna är inget som riktigt har med bloggen
att göra. Vem vet, jag kanske sitter och mumsar på goda ostar dagarna igenom, aa förutom idag då, då jag dricker
te =P Och andra saker kommer ni få ta del av tids nog.
 
Allt jag kan säga just nu är att jag är så
freaking happy!!!
 
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0