Tisdagen den 20 november

 
 
Helgen gick fort som den alltid gör när man är ledig.. Dock drog jag på mig någon skit så jag har inte alls
känt mig kry. Lite tråkigt att man ska gå och bli sjuk så fort man är ledig. Men det slår väl aldrig fel det där. Annars
var det super trevligt att komma bort lite. Kalas i Vara på lördagen och när vi kom hem på söndagen så väntade
ett biobesök. Efter att ha sett alla dom andra Twilight filmerna på bio så var det ju självklart att även se den sista
filmen på bio.
 
Och nu är det inte långt kvar.. MINDRE än tre veckor... Jag håller ju på att avlida här hemma haha.. Nu har
jag väntat så länge och tiden den går så S.J.U.K.T sakta så det finns inte.. Men snart så =) Vilket får mig att
komma ihåg att jag måste ringa min kära kusin.. För här ska det fotas =P
 
Tänkte bjuda på lite mer härlig inspiration idag.. Drömmer om ett ljust och öppet hem. Lite extra mycket just nu
kanske för att det är så himla grått och trist ute.
 
 
 
Bilder lånade HÄR
Kika in för att se fler bilder!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0