Monday

 
 
Idag har jag varit ledig.. Alltid lika härligt att starta veckan så =) Även om städning har stått på schemat. Hade
tänkt fota vitrinskåpet, men kom på det alldeles försent. Men ni ska få se det snart =) Även om det inte är helt
klart.. Dagarna bara rusar förbi och jag som hade tänkt att till hösten ska jag bli bättre på att blogga, ja vi ser ju hur
det gick haha. Men så mycket annat har tagit min tid och så är det ju ibland.
 
En lite fråga bara, någon som vet vad som hänt med blogg.se?? Jag vill inte ha den där stil sidan som startsida
och vart tog inrednings-delen vägen??????? Sjukt störande!
 
 
 
Hoppas ni fått en fin start på veckan iaf!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Det verkar som de vbara har en sida nuförtiden och mode är prioriterat tydligen:-(

Svar: Aa jag har märkt det.. Tråkigt =(
theresreiman.blogg.se

2012-09-25 @ 08:10:40
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Pauline

Så sant så:) alltid något att vara tacksam för, men Ja inte är det då blogg.se startsidan. Vill att de tar tillbaka den förra. :) Ha det gott.

2012-10-05 @ 15:16:02
URL: http://www.pallans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0