S.ö.n.d.a.g

 
 
Tänkte kika in och visa er hur det går med vitrinskåpet. Eftersom jag har varit sjuk i veckan och haft fullt upp
så har jag målat som en galning nu i helgen. Börjar tröttna på röran här hemma och vill få det klart. Men nu är det
inte mycket kvar. Fick grunda två gånger för träet började blöda. Och har även målat ett lager med halvblank vit färg.
Dock vet jag inte om jag borde måla ytterligare ett lager med den?!? Får väl se hur det känns när färgen har torkat.
Sen är det lite små saker som ska fixas med... Hoppas på att få färdigt den i veckan iallafall =)
 
 


Så här ser det iallafall ut just nu..
Ska bli så sjukt skönt när det här är över!
 
Va tycks än så länge??
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Det ser jättefint ut! Bra jobbat!

Svar: Tack =) Men den är inte riktigt klar än.. sen var det väl lättare sagt än gjort hehe.. Är ju så petig så är lite små saker jag stör mig på.. Men får påminna mig om att det är ju en gammal möbel..
theresreiman.blogg.se

2012-09-09 @ 23:23:14
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Loyis

Häftig, får komma och besöka när den är klar ;)

2012-09-10 @ 20:16:20
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Heja, heja! :)

2012-09-11 @ 21:20:27
URL: http://sofiasinredning.blogg.se
Postat av: Louice Lindberg

Såååå fint : )))

2012-11-17 @ 21:05:44
Postat av: Ida Söderblom

Åh, herregud vilket snyggt skåp :D

2012-12-27 @ 17:49:19
URL: http://www.levlantligt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0