Sveriges dyrast lägenhet

 
 
Och inte var den stor heller precis. Fick precis syn på dessa bilder på aftonbladet. Och jag måste säga att jag
tycker den ser ur mysig ut. Och så mycket kul man skulle kunna göra med den. Men nu är det ju inte jag som ska
flytta in där och jag vill nog ha "LITE" större om jag ska flytta. Men tycker det är kul att sitta och kolla på bilder och
leka lite med tanken på hur man själv skulle gjort om man bodde där.
 
Jag skulle nog platsbyggt en loftsäng för att utnyttja ytan så mycket som möjligt, det skulle ge möjlighet till fler
sittplatser. Kanske en lång soffa längs hela väggen under sängen med små runda bord till. Eller ett litet kontor.
Ja möjligheterna är många och allt hänger väl lite på hur man tänkt använda sig av lägenheten.
 
Fin var den iallafall =)
 

Bilder lånade från Aftonbladet
 
 
Hej förresten! Här inne har det varit öken ett tag.
Bloggen har vilat då jag haft fullt upp med annat. Men ska försöka ta tag i den.
 
Hoppas ni haft en fin fin helg iallafall!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Turid

Får man se någon mer bild på skåpet?:-)

Svar: Ja det kommer bilder =) Har bara haft så sjukt mycket och göra och när jag haft tid har det varit så dåligt ljus att fota i.. Men på söndag är jag äntligen ledig =)
theresreiman.blogg.se

2012-09-20 @ 15:24:05
URL: http://www.travelandfashion.blogg.se
Postat av: Pauline

Tack! Jättekul att höra från någon man skulle drömma om att vara lika kreativ som. Otroligt talangfull är du.. Haha ja det var en stor lägenhet, mysigt men trångt

2012-09-20 @ 21:12:13
URL: http://pallans.blogg.se
Postat av: Linn

Fin, men liiiiten. Skulle nog bli klaustrofobisk där inne :-)

Svar: Hehe aa kanske inte passande för att bo på heltid i =P
theresreiman.blogg.se

2012-10-11 @ 20:49:01
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0