Mateus

 
 
Äntligen!!! Så länge som jag har gått och önskat mig Mateus fat.. Dom är ju så fina. Och nu i jul fick vi det stora
fatet med spetskant från Christians föräldrar i förlovningspresent och så fick jag två vanliga fat i julkapp. Och ett
presentkort från hans bror och tjej. Så nu är ytterligare 4 fat beställda =) Lyckan är total!!! Dock så är dom fortfarande
i källby då vi hade mycket redan som det va att ta med hem. Men hans pappa har ju vägarna förbi göteborg så
då är han snäll och tar med det. Även Christians finporslin ska med ner till oss. Haha kliar mig i huvudet och
funderar på vart allt ska få plats =/
 
 
 
Bild lånad från google
 
 
Att man kan bli så glad över lite porslin hehe...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0