I'm back, I think....

 
 
Tiden går såå fort verkligen... Blev en lång blogg paus, men nu känns det som lusten till att blogga har kommit
tillbaka. Vinterhalvåret var så segt, och tröttare än tröttast har jag känt mig. Känns som dagarna mest har flutit ihop och jag kan inte riktigt minnas vad som hänt förutom att man jobbat och sovit. Så bloggen fick vila. Insåg för ett tag
sen att även om det finns hur mycket som helst man vill göra så går det inte tvinga fram saker. Som att blogga eller
måla tavlor. Jag behövde få vara trött och bara vara trött med.
 
 

 
Ifredags när jag kom hem från jobbet så lös den sista kvällssolen in i vårat
vardagsrum och hur trött jag än va så gav det så mycket energi.
 
 
I'm back, I think....
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0