MINUTY

 

Springer runt här hemma, plockar lite här och lite där, planterat om en blomma och en sväng med
dammsugaren. Men nu har jag slagit mig ner med ett glas rose. Och lär väl må som jag inte förtjänar imorgon =(
Det är ju lite som lotteri det där med baksmälla. Ibland har man en himla tur och mår som en gud dagen efter. Men
oftast tror jag att jag hamnat i helvetet. Så oftast skippar jag det där med att dricka. Men nu var jag riktigt sugen på
ett glas kallt rose. Och flaskan har fått ligga ett tag i kylen så nu var det dags.
 
 
 
 
 
 
 
Helt OK rose om ni frågar mig..
Aldrig druckit det förut, köpte det bara för att flaskan va fin.
Men tur va ju att det gick och dricka också =P
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0