Wine from Australia

 
Igår fick vi besök av Christians syster som nyligen kommit hem från Australien. Christian hade inte en aning
om att hon skulle komma så det var lite kul. Eftersom jag är så sjukt dålig på att hålla inne med överraskningar så
visste han ju att något skulle hända. Men att hon skulle komma kunde han aldrig ha gissat så han blev minst sagt
överraskad =)
 
 
Lite tråkigt dock va att jag höll på tappa huvudet igår, så ont hade jag. Inte precis den perfekta tajmingen att få
migrän när man har gäster. Så rödvinet jag fick av henne får jag spara till en annan gång =) Även om huvudvärken
är borta idag så är väl inte alkohol något som lockar över huvud taget just nu. Känns som jag haft min beskärda del av "baksmälla" utan att ens ha druckit något.
 
 
 
 
 
 
Så här blir det en väldigt lugn kväll.
 
 
Hoppas ni får en super fin helg...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0