En dos av resfeber =/


Fick nog allt lite resfeber förut...
Det verkligen slog mig att vi åker om en vecka...

På något sätt så känns det så lååångt bort, vilket gör att det inte riktigt känns som vi
ska åka även om vi ska det..
Hehe någon som förstår vad jag menar ??


Ne ska bli riktigt skönt att komma bort, bara vara & slippa tänka på något annat än sig
sj.... Sen tror jag inget annat än att vi kommer få skit kul...
Sandra kommer garanterat ge mig många skratt under resans gång...
Jag och Bumbi kommer väl ha fullt upp där på flygplatsen med tösen hehe...
Om hon nu inte skrämmer upp mig med, då e d Bumbi som får fullt upp hehe...




Inte tänka för mkt nu........



Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha aa herrejävlar.. kommer få anfall haha

2009-08-23 @ 03:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0