"tankar mitt i natten"

Vet inte vad ja vill ha sagt och tror inte ni kommer förstå.
Va hände?,är det du lr beror det på någon annan?
Bäst att låta bli att tänka på.
Hmm underligt bara hur människor kommer & går.


Längtar som fan nu..
Komma bort & bara vara, inte tänka på allt.
Glömma för stunden & njuta av solen.
Samla krafter till nästa kapitel.
För att sen resa sig starkare när man kommer hem.

Men hem till vad?
Vad vill JAG?
Jag vet precis vad jag inte vill...
Men vad återstår då..
Vad kommer göra mig lycklig, lr det kanske inte är det som e viktigt.
Kanske släppa allt & öppna ögonen.
Hmm..

Så sjukt svårt att veta.


Har så sjukt mkt att vara glad över.
Men jag behöver något mer, något som känns som jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0