=)


Det jag väntat på kom idag... men det var inte tillräckligt...
Så behöver ringa ett samtal imorn och be om det jag behöver =)
Även ställa mina tusen frågor... Väldigt snurrigt allt men det löser sig.


Jag tror jag har hittat mitt mål =)


Tänker fortfarande inte dela med mig av detta mål..
Men det kommer...      kanske....


Varje steg jag tar i rätt riktning nu kommer jag blir mer nervös.


Men har två underbara människor i mitt liv nu som gör allt lättare.
Två människor som kommer finnas kvar om det går vägen.
Två människor som kommer dela solen med mig, kanske inte varje steg jag tar.
Men små perioder isf som kommer betyda guld =)






Kommentarer
Postat av: Bumbi

Stöttar dig i allt(utom droger o så då, såna dumheter låter du bli haha)<3

2009-12-17 @ 23:26:15
URL: http://sandralans.blogg.se/
Postat av: saanjic

Vilka underbara människor är dessa gumman?

2009-12-20 @ 01:16:26
URL: http://saanjic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0