......



Internet låg nere förut idag, men nu är det tillbaka.
Lagom till att jag börjat vakna till liv. Skulle inte sovit men efter en sväng på
stan så var jag sjukt trött i huvudet & huvudvärk till max, som inte gett sig än heller.
Hoppas på att den ger sig snart iaf...


annars händer det inte möe här...
Ska försöka vakna till liv, blev sjukt sugen på te nu...


På tal om öl... Köpte chokladöl som ska testas sen...
Alltid funderat på att testa när jag sett flaskan men aldrig vågat.
För det låter ju sjukt äckligt men vem vet =)

Återkommer senare och berättar om ölen..


Först bli av med huvudvärken.



Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Nej men seriöst den var ju asäcklig ju! Tror jag klarar mig från att skita ner mig, HAHA. Fast jag är värsta chicken så jag tycker typ alla är läskiga, paramore activity va också asläskig, hehe.

2009-12-30 @ 22:59:34
URL: http://decemberkung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0