Inte min dag

Känner bara hur tårarna vill spruta ut men det gör dom inte... Istället kommer bara den där smärtan inom en som inte går att förklara.. Måste nog upplevas... Ett par djupa andetag hjälper men efter en stund kommer den krypande igen (smärtan alltså).... Känner bara hur detta inte är min dag. Ni kommer inte fatta detta, inte meningen heller. Men ingen plats kvar, sen kraschar datorn. Älsklingen är på middag.. Men skönt på ett sätt. Att vara själv är inte så tokigt ibland.
Iallafall inte just nu.... nu känns det bra... försöka andas och reda ut alla tankar.
Men så himla svårt.. Det känns som det krävs så mycket svar.. Svar på frågar som tickar som små bomber i huvudet på mig.. Men jag har inga svar på allt just nu.. Jag behöver mer tid. Men stressen kryper på eftersom att tid är något jag inte har. Det känns iallafall inte så.. Det enda svar jag har just nu är att jag vet inte!!! Jag vet inte helt enkelt, kan inte det få räcka så länge? Jag hatar att känna mig pressad.. Och ju mer jag funderar på det ju längre bort känns det som att jag hamnar... Försöker hitta svaren. Men just nu är jag på tok för vilsen för att ens kunna ställa dom rätta frågorna till mig själv.
Hur det ens blev så här vet jag inte längre. För tiden går mycket fortare och jag hinner helt enkelt inte med.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med i dagens lucka, kommer en ny imorgon :)



Allt bra med dig? kramis

2009-12-03 @ 20:20:10
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0