Vilken dag



Vilken dag det här har varit... Så fuktansvärt tråkigt just nu...
Julglädjen försvann illa kvickt..
Massa tråkiga samtal....
Nu har jag lugnat mig lite iallafall, så känns inte som att jag ska explodera nu.


Självklart att det kan vara kul att åka hem och kunna träffa vänner..
Men mina anledningar till varför jag åker hem till Lidköping på fredag är allt annat
än roliga...
Och hur många dagar jag tvingas stanna vet jag inte vilket gör mig mer irriterad.
Men jag kommer vara allt annat än glad när jag tvingas reda ut den här oredan som
andra människor ställer till med.
Skulle vissa människor bara sköta sina jobb så skulle jag inte behöva åka en meter.
Och när jag rett ut allt det här så ska jag ha en STOR JÄVLA FET URSÄKT!!!!!!!!!!
Även om jag typ fick en idag så räcker inte det.
För jag måste ändå åka hem.
Inte nog med att min jul blir förstörd så kommer andras bli det med.

Ne inte riktigt på humör just nu...

Det var den jävla julfriden...


När jag är klar med det här borde jag fan ge den där ordförande min adress så han kan
skicka mig en stor fet jävla korg med ett stort jävla kort i som det står "ursäkta för allt
besvär vi orskat dig".........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0