Den här dagen...


gick jävligt fort...

Har tagit det bra lugnt hela dagen nästan.. Vid halv sex typ kom Freya förbi =)
Vi satt & tjöta skit medans jag fixade hennes naglar, blev tyvärr inget kort på det
men blev typ som mina fast svarta istället.. Jag får la helt enkelt hoppas att ni fattar =P
Sen tjöta vi mer skit & vin flaskan åkte fram... Sen tjöta vi ännu mer & oj så var flaskan
slut =/  Kollade även på Rocksystrar på 4:an, jävligt rolig film tycker jag allt...
Sen vet jag ju inte om vin flaskan hade nåt me det & göra att filmen var rolig men
det tror jag inte iaf... Men nu har iaf Freya åkt hem & jag funderar på att äta lite &
sedan gå & lägga mig... Fast innan jag somnar så jaa, ni kan ju kanske räkna ut
själva vad jag vill göra om jag lägger fram det så här, jag har en tom vin flaska
& mina satans grannar spelar en sån där förbannat irrtierande låt igen..
Om ni inte fattar så jaa, jag vill dräma flaskjäveln i huvudet på nån av dom. . .

Godnatt till er som inte har grannar som driver er till vansinne =P

/TC

Kommentarer
Postat av: Bumbi

HAHA, inte förvånad:P Lägg nu ifrån dig flaskan lugnt och försiktigt!:P

2009-03-01 @ 21:13:12
URL: http://sandralans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0