=)


Nu står älsklingen vid spisen & ska laga mat...
Inte jag som sköter matlagningen  här inte..
Får väl erkänna att jag e lite lagom bortskämd =P Men bara lagom....
Råkade somna förut idag så får väl se om man lyckas komma i säng sen lr inte..
Tror dock att jag kommer vakna till liv sen lite senare...
Så idag har det inte hunnit hända något speciellt eftersom man sovit bort hela dan.
Ska iaf göra om naglarna....blev inte alls nöjd...
Så lägger ut en bild senare lr imorn...

& Bumbi är på väg till..hmm.. Vi kan kalla honom Sven =P
Vet ju inte hur mkt jag får avslöja så...
Men iaf så hoppas jag hon får det jätte mysigt, lr det vet jag ju att hon
kommer få =)
(du får hälsa Sermed att jag inte vill konventera) hehe

Ne dax att fortsätta med naglarna....

/TC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0