Fest i hela huset typ =)


Christian har gått & lagt sig & sover sen någon timma...
Lr aa först somna han typ på soffan & jag som trodde jag var den som var tröttast..
Men uppenbarligen inte eftersom jag känner att jag inte kan somna än..
Skulle nog kunna somna men har inte lust att ge det ett försök än...
Spelas musik i typ hela huset med, men det e ju lördag så jag e ju inte förvånad.
& som tur e så e det ju iaf inte grannen precis bredvid denna gången...
Dom andra våningarna stör mig inte..
Fast förut när jag var ute en sväng så började jag nästan undra om dom inte hade
fest i trappuppgången, för det var ett jävla drag...
Är jävligt glad över att jag själv inte kommer vakna bakis imorgon..
Dock hoppas jag på en lång sovmorgon ändå....

Ne om man kanske ska ge sig & faktiskt gå & lägga sig....

Godnatt...

/TC


Kommentarer
Postat av: sermed

va händer ?



haru blivit muslim än ellääh?

2009-02-22 @ 01:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0