HELVETES JÄVLA KUK TV....


ÅÅÅÅÅÅÅÅ... jävla fitta oxå..............
Det e ju klart att när jag inte har något bättre för mig förutom att titta på TV, nä
då ska skiten lägga av..... Jag blir så jävla sne.. Asså den där jävla boxen gör mig tokig.
& Christian kommer inte hem förens senare ikväll.. Men om du nu läser detta så kan du väl
för fan skynda dig lite iaf...

Nej för jag e fan inte teknisk för fem jävla öre.. & har inga jävla planer på att bli det heller..

ÅÅååå.. & korten hade inte kommit så blir inget åkandes till far idag...

Tänker sitta här & sura & svära åt den där förbannade jävla skit tven..

Fan fan fan & åter FAN........

Kommentarer
Postat av: madde

Svar: Haha! Nej det är verkligen ingen bra dag.

Men man får väl försöka hoppas på det bästa :D

2009-02-12 @ 18:18:36
URL: http://mmaddies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0